בשנים האחרונות ניתן לראות איך העיצוב היוקרתי מתחיל לשלב בתוכו יצירות אמנות העשויות רובן ככולן בבטון גולמי. מפתיע! איך חשבנו על זה רק עכשיו. ועזבו איך, למה? מה מיוחד בבטון
ובכן, לשאלה זו אפשר לתת פירושים שונים והגדרות שונות..
אבל אם תשאלו אותי, המילה “בטון” ממותגת כמעט אצל כולנו כחומר קשה, בחומר שקשה להוריד, כשמשהו יציב ואיתן כמעט מול כל דבר. לכן כשניכנס למתחם ענק ויהיו בו עמודי בטון שבמליטים את ה”בטון” שבהם ככל האפשר החוצה, זה יהיה חייב להיות מראה שיתקשר לכל המיתוג עליו דיברנו בפסקה הזו.
אפשר לראות דוגמאות רבות לעיצוב בבטון. חלקן גדולות וחלקן צנועות, אבל כולם מרהיבות ומעוררות השראה. העיצוב היוקרתי לבית ולמשרד תופס תאוצה תוך כדי שמפעלים ויזמים שונים רצים לעבר החדשנות בשיא המרץ. הביקוש לעיצוב מיוחד אף פעם לא יגמר, אבל אין כמו להסתכל על יצירת אמנות ולדעת שזה לא של אף אחד אחר, אלא רק שלך.
· ריצוף אפוקסי עם בטון, להלן כמה מאפיינים של ריצוף אפוקסי:
· ריצוף אפוקסי מתחבר עם חומרים שונים ומגוונים מעולמנו אנו (בין היתר, בטון, ריצוף, שיש, עץ ועוד)
· ריצוף אפוקסי מאופיין בחוזק ועמידה בשחיקה לאורך שנים רבות. אינו מאבד את צבעו, ואינו דוהה.
· אטום למים ונוזלים נוספים!
· עמיד בחומצות וכימיקלים שונים. גם אם לצורך ניקוי/הדבקה ועוד..
· ריצוף אפוקסי הוא אנטי סטטי.
· צבעוניות מעוררת השראה שפותחת אופציות עיצוביות לאדריכלים ומעצבים להשתולל עם הדמיון שלהם.
עיצוב יוקרתי לבית – איך לעשות את זה נכון?
בעת בחירה של עיצוב יוקרתי לבית חשוב להסתכל על היבטים שונים, להלן:
מי זאת החברה ממנה אתם רוכשים עיצובים יוקרתיים כאלו? חברות רבות ממתגות עצמן כיוקרתיות ואיכותיות כאשר החומרים והיבואנים שלהם עובדים עם ספקים מפוקפקים או יתרה מזאת, פשוט לא איכותיים כמו שהייתם רוצים שהם יהיו, או כמו שמגיע ללקוח שלכם (במקרה שאתה מעצב/ב אדריכל/ית) או כמו שמגיע לכם.
חלוקת התקציב לעיצוב הבית באופן נכון – אם יש דלת כניסה לבית שתתאים בדיוק לסלון שלכם, אז מצאתם דלת וסלון נהדרים ומרהיבים, אבל חשוב לזכור שכל פינה בבית תדרוש מכם עיצוב ברמה גבוהה וחשוב לא להשאיר את הדיירים בבית עם דלת בעשרות אלפי שקלים אבל חול בחצר במקום דשא. יש לחלק את התקציב באופן הגיוני ע”פ רצון הלקוח ולספק לו את הטוב ביותר בתקציב זה ללא חריגות.
התאמת הקונספט העיצובי לאופי הלקוח- במקרה ואתם מעצבים ו/או אדריכלים, אתם וודאי יודעים על מה אני מדבר. לעיתים מגיעים לקוחות הדורשים מכם יותר תשומת לב ולפעמים הם דורשים פחות. אבל לא משנה מה, ישנה דרך אחת להבטיח את ההצלחה שלכם. רדו לעומקו של אופי הלקוח שלכם, בררו מהם התחביבים שלו, מה הוא אוהב בחייו ומה הוא מתאב, זיכרו שפגיעה לאפיונים אלו, תגרום לו להתאהב בעיצוב החדש שלכם(שלו) באופן מיידי וכמובן “באורח פלא” תדעו לפגוע בול איפה שעושה לו את זה.
שיהיה המון בהצלחה!
מאמר זה נכתב עבורכם באדיבות Ivanka מתחם החממה – מתחם לעיצוב יוקרתי לבית